arrow_left_altTerug

Waarom biedt Prescan de selfservice aan?

Waarom biedt Prescan de selfservice aan?

Prescan biedt de Selfservice aan als reactie op de wensen van onze klanten. Uit klanttevredenheidsonderzoeken en marktanalyses is gebleken dat veel mensen de voorkeur geven aan flexibiliteit en controle over hun eigen medische traject. De mogelijkheid om zelf een onderzoek in te plannen op een moment dat het hen uitkomt, is een belangrijke stap in het verbeteren van de klantervaring.

Met selfservice willen we wachttijden aan de telefoon verminderen en het proces van het plannen van een onderzoek versnellen. Dit is niet alleen gunstig voor klanten die een herhaalonderzoek willen boeken, maar ook voor nieuwe klanten die snel en gemakkelijk een gezondheidscheck willen plannen. Selfservice biedt een laagdrempelige manier om meer mensen toegang te geven tot onze preventieve gezondheidsonderzoeken.

Lees hier hoe je eenvoudig zelf je onderzoek kunt boeken via de Selfservice van Prescan.

Hoe plan ik mijn onderzoek via de selfservice?

Wij helpen je graag verder.

Mis geen nieuws meer

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, aanbiedingen en meer.